Тема:
Welcome to the Toyland
Мета:
Повторити й
активізувати ЛО теми . Ознайомити з новим лексичним матеріалом . Закріпити
використання структур It
is …
It can …
Розвивати навички монологічного та
діалогічного мовлення, пам'ять, увагу та уяву, образне мислення, пізнавальний
інтерес, творчі здібності учнів , уміння працювати в парах .
Виховувати самостійність, товариськість,
толерантність, виховувати бережливе ставлення
до іграшок, вміння працювати в парах і в групах.
Очікувані результати :
Називати іграшки англійською мовою , описувати їх.
Обладнання :Комп’ютер та диск, картки
із словами, малюнки по темі, Роздатковий дидактичний матеріал з теми « Іграшки»
: картки для роботи в парах, картки для самостійної роботи. Іграшки,
презентація до уроку.
Хід уроку
I Організаційний
момент
1.
Привітання
Teacher: - Good morning, children!
Pupils: - Good morning, my teacher!
T: - How
are you , Lera!
P: - I’m
fine, thank you!
How are
you, Kate?
I’m fine
thank you!
2
Повідомлення теми та мети уроку
So children today we are going to
travel to “Toyland” . But
to go there you should do a lot of tasks . So today’s topic is “Welcome to the Toyland” . You should be
able to learn new words and do a lot of interesting tasks
3
Фонетична
зарядка
To speak English well you should try to pronounce English sounds
correctly
Teacher : Розпочати роботу допоможе нам Mr.Tongue .
Mr. Tongue не любить довго спати . Він
прокидається раненько , відчиняє вікно /w/ . Погода чудова . Швидко
робить ранковузарядку (язик до верхніх та нижніх зубів) ; підбиває подушку /t-d/ , прибирає в кімнаті , вибиває килим /p-b/ . Протер дзеркало /h-h/ , поснідав , п’є чай,
але чай гарячий і він студить
його /f-v/ , /f-v/ . Вибігає з будинку …
Wow! Яка чудова погода . І поспішає до школи . Де перший
урок – англійська мова
4 Мовленнєва
зарядка
Oh , children look! Who is
this? This is Dora . She brings the tasks for us .
II Основна
частина уроку
Task 1
“Toy station”
Repeat after me
a car a
doll
a train
Toys
a ball
a bear a
puzzle
How many toys are there ? Let’s count the toys .
Task 2
Pupils look at the flashcards attentively , remember ,
then close your eyes .
What toy is missing ?
Task 3
“Match and
say”
Let’s move to the next task . Match the pictures with
the names of the toys
Task 4
“listening”
Look at the screen . Listen and repeat .
What is it ? It is a …
Task 5
The toys can be : soft , nice , big , small and round
.
It is a ball . It is round .
Task 6
“Name the
color”
Let’s check . What color do you know ?
Match them . Do it quickly .
Task 7
Let’s refresh in our memory all the action words .
Task 8
“Make a
sentence”
is , It , a , ball
– It is a ball .
Task 9
“Make a puzzle”
III Заключна
частина уроку .
Що ми робили сьогодні на уроці ?
You work very well today . Thank you very much .
The lesson is over . Good – bye .
Комментарии
Отправить комментарий