Розробки уроків

Тема: Welcome to  the Toyland
Мета:
Повторити й активізувати ЛО теми . Ознайомити з новим лексичним матеріалом . Закріпити використання структур It is It can …  
Розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, пам'ять, увагу та уяву, образне мислення,  пізнавальний інтерес, творчі здібності учнів , уміння працювати в парах .
 Виховувати самостійність, товариськість, толерантність, виховувати бережливе ставлення  до іграшок, вміння працювати в парах і в групах.
Очікувані результати : Називати іграшки англійською мовою , описувати їх.
Обладнання :Комп’ютер та диск, картки із словами, малюнки по темі, Роздатковий дидактичний матеріал з теми « Іграшки» : картки для роботи в парах, картки для самостійної роботи. Іграшки, презентація до уроку.
Хід уроку
I Організаційний момент
1.     Привітання
Teacher: - Good morning, children!
Pupils: Good morning, my teacher!
T: - How are you , Lera!
P: - I’m fine, thank you!
How are you, Kate?
I’m fine thank you!

2        Повідомлення теми та мети уроку
So children today we are going to travel to “Toyland” . But to go there you should do a lot of tasks . So today’s topic is  “Welcome to  the Toyland” . You should be able to learn new words and do a lot of interesting tasks
3 Фонетична зарядка
To speak English well you should try to pronounce English sounds correctly
 Teacher : Розпочати роботу допоможе нам Mr.Tongue .
 Mr. Tongue не любить довго спати . Він прокидається раненько , відчиняє вікно /w/ . Погода чудова . Швидко робить ранкову
зарядку (язик до верхніх та нижніх зубів) ; підбиває подушку /t-d/ , прибирає в кімнаті , вибиває килим /p-b/ . Протер дзеркало /h-h/ , поснідав , пє чай,
але чай гарячий і він студить його /f-v/ , /f-v/ . Вибігає з будинку …
Wow! Яка чудова погода . І поспішає до школи . Де перший урок – англійська мова

4 Мовленнєва зарядка
 Oh , children look! Who is this? This is Dora . She brings the tasks for us .

II  Основна частина уроку

Task 1
“Toy  station”
Repeat after me



    a car                                             a doll                                          a train


Toys

  a ball                                               a bear                                        a puzzle

How many toys are there ? Let’s count the toys .
Task 2
Pupils look at the flashcards attentively , remember , then close your eyes .
What toy is missing ?
Task 3
“Match and say”
Let’s move to the next task . Match the pictures with the names of the toys 
Task 4
“listening”
Look at the screen . Listen and repeat .
What is it ? It is a …


Task 5
The toys can be : soft , nice , big , small and round .
It is a ball . It is round .
Task 6
“Name the color”
Let’s check . What color do you know ?
Match them . Do it quickly .
Task 7
Let’s refresh in our memory all the action words .

Task 8
“Make a sentence” 
is , It , a , ball   – It is a ball .
Task 9
Make a puzzle
III Заключна частина уроку .
Що ми робили сьогодні на уроці ?
You work very well today . Thank you very much .
The lesson is over . Good – bye .
  

Комментарии